商標登録insideNews:「岩下の新生姜」定番パッケージを変更 類似品との違い強調|下野新聞 SOON(スーン)

岩下の新生姜 パッケージ変更

岩下食品(栃木市沼和田町、岩下和了(いわしたかずのり)社長)は、主力商品「岩下の新生姜(しんしょうが)」のパッケージデザインと袋の形態をリニューアルする。自社製品と類似品を区別し、「消費者を守るための対応」(同社)。8日から新包装による商品を出荷する。

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「岩下の新生姜」のパッケージが変わります!類似品対策として、巾着タイプから平袋に変更

なるほど!しんしょうが!~岩下の新生姜が出来るまで~, 3:02 岩下の新生姜 パッケージ変更

なるほど!しんしょうが!~岩下の新生姜が出来るまで~

栃木 地域ブランド・商標登録 全国ご当地名産品 vol.9

Iwashita Foods will renew the package design and bag shape of its main product, “Iwashita Shinshoga.” Distinguish our own products from similar products and take measures to protect consumers.

商標登録insideNews: Nissan Has Also Filed New Skyline Trademarks | Roadandtrack.com

Back in July, Ford surprised the automotive world by submitting a filing for the Skyline name with the US Patent and Trade Office. It was a shock, mostly because Nissan has been producing world-famous performance coupes under the Skyline and Skyline GT-R names since the 1960s. That led the company to fire back, filing a trademark of its own for use of the Skyline name in the U.S. on model cars and minicars on August 26th. It also trademarked the name for full-sized cars in Canada on August 25th.

情報源: Nissan Has Also Filed New Skyline Trademarks

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